Zapraszamy do wzięcia udziału w zajęciach treningowych/szkoleniowych na ściance wspinaczkowej. W trakcie zajęć uczestnicy poznają podstawy wspinaczki, zasady bezpiecznej asekuracji. Zaznajomią się również z właściwymi technikami dotyczącymi wspinaczki, co w przyszłości być może przyda się w praktycznym pokonywaniu nie tylko dróg wspinaczkowych ale również wielu ciekawych tras turystycznych np. w Tatrach czy Alpach. A także będą doskonalić nabyte umiejętności.
Warto podkreślić, że wspinaczka pomaga w harmonijnym rozwoju, wzmacnia niemal wszystkie mięśnie, działa na zwinność i kondycję fizyczną a jednocześnie nadmiernie nie obciąża organizmu. Zajęcia odbywają się w Bielsku-Białej, ścianka – PRIMAROCA
Tym razem dojazd we własnym zakresie!!!
Program:
- około 1600 rozpoczęcie zajęć w CW PRIMAROCA Bielsko-Biała ul. Karpacka 24
- około 18:00 zakończenie zajęć
Rodzice są zobowiązani punktualnie (lub wcześniej) odebrać swoje dziecko.
Jeżeli rodzic ucznia szkoły ponadpodstawowej nie jest obecny po zakończeniu
Co należy zabrać:
- wygodny strój sportowy + buty (jak na zajęcia wychowania fizycznego). Jeżeli ktoś posiada wyposażenie wspinaczkowe uprząż, buty to oczywiście należy zabrać.
- WAŻNĄ LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ – jedziemy pociągiem, organizator kupuje bilety „szkolne” ONLINE około 36 godzin przed planowanym wyjazdem. Uczestnik, który zgłosi się bez ważnej legitymacji szkolnej sam ponosi koszty kar.
- coś do picia i jedzenia
- należy ubrać się stosownie do panujących warunków atmosferycznych (grupa musi w sumie się trochę z dworca przespacerować)
- zgodę rodziców: Pobierz zgodę rodziców
45,00 zł/os – pieniądze należy wpłacać na konto Klubu (wpisując w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data zajęć”)- dane przy formularzu zgłoszeniowym. W razie rezygnacji kwestie finansowe będą wyjaśniane indywidualnie. W ramach opłaty zapewniamy transport, wstęp na ściankę/wynajęcie ścianki, ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie, osoby zgłaszające się później nie będą ubezpieczone. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście może ubezpieczyć się indywidualnie.).
UWAGA!!! Limit miejsc 20 osób!!! Zapisy do 07.02.2024
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/3Hq67IW
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.