WYJAZD ODWOŁANY!!!
Zapraszamy dorosłych na doskonałą farsę pt.: „Kto puka?” (Dick Soltys) do Teatru Zagłębia w
Sosnowcu w dniu 15 czerwca 2024 r. (sobota) o godzinie 18.00. Sztuka cieszy się dużym
powodzeniem i zawsze jest wystawiana przy pełnej widowni. Z tego powodu bardzo prosimy o
szybkie zapisywanie się w terminie do 10 maja 2024 r.
Krótkie streszczenie:
„Musimy ciągle udawać, rozdarci między chceniem a zakazem, pożądaniem a karą piekielną, tym, co w
głowie i tym, co poniżej. Ale zaraz, czy naprawdę musimy?” – pisze i pyta Dick Soltys, autor farsy „Kto
puka?”. No bo czego tu się wstydzić? Po co kryć się w szafie? Bo pewne rzeczy robić można tylko „w
domu po kryjomu”? Bo „co ludzie powiedzą?” Bo „co robisz w sypialni, to twoja sprawa”, więc „się nie
afiszuj”? „Czyli Panu Bogu świeczkę, a diabłu nocne igraszki w ramach podwójnego życia. Ale tam coś
puka pod spodem!” … „Kto puka?” wyciąga na jaw to, co bohaterowie farsy za wszelką cenę – choć
może dość niezdarnie – próbują ukryć. To splot przezabawnych sytuacji – w sytuacjach, które może
jednak aż tak zabawne nie są. Choć na pewno bawią.
Zafundujmy sobie dobrą zabawę na koniec sezonu teatralnego, zapraszamy!
Na spektakl zapraszamy dorosłych i młodzież powyżej 16-tu lat.
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/3J0FgEn
Prosimy o wpłatę
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
- 100,00 zł/os – W przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu. Bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego wyjazd.
- w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji. W ramach opłaty pokrywane są także koszty administracyjne związane z działalnością Klubu.
- Miejsca odbioru 15.06.2024 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
– 1600 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce
– 1620 Tychy – Urząd Miasta zobacz miejsce - Powrót do Pszczyny 15.06.2024 około 2200-2300
- ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 10.05.2024 r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
- Pobierz zgodę rodziców
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT