Dorosłych i młodzież zapraszamy na rewię w klimacie gali karnawałowej do Teatru Rozrywki w Chorzowie w dniu 15 lutego 2025 r.(sobota) o godzinie 15.00.
W noc sylwestrową w Teatrze Rozrywki otworzył się portal do równoległego wymiaru, w którym w Chorzowie, przy ul. Konopnickiej 1, istnieje wyjątkowa klubokawiarnia – „Kosmosy”. To rewiowy klub muzyczny, w którym niezależnie od tego kiedy się go odwiedza, noc sylwestrowa trwa nieustannie. W nim nowy rok wita niespotykana, multikulturowa społeczność, tętniąca życiem, muzyką i dobrą energią. Czarujący gospodarze, uroczy barman oraz największe gwiazdy osławionej klubokawiarni, zawsze zapewniają swoim gościom szampańską zabawę, w prawdziwie rewiowym wydaniu.
Kosmiczne energie, taniec i śpiew, zdobione elegancko i obficie w pióra i cekiny kostiumy oraz klimatyczne wnętrza „Kosmosów”, zabiorą Państwa na sentymentalny spacer przez bogatą tradycję rewiową w Polsce i na świecie. To wszystko w towarzystwie specjalistów tego gatunku – Artystów Teatru Rozrywki… Czekamy na Was z niecierpliwością!!!…
Wyjątkowe miejsce, karnawałowy klimat i ogromne zainteresowanie programem są wyznacznikiem krótkiego terminu zapisów, zaledwie do 10 listopada 2024 r. Mamy dla Was tylko 47 miejsc, zatem nie zwlekajcie z decyzją.
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/47yTVBW
Prosimy o wpłatę
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
– bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego zajęcia
– w przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu.
- 156,00 zł/os
- w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji.
- Miejsca odbioru 15.02.2025 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
– 1300 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce - Powrót do Pszczyny 15.02.2025 około 1900-2000
- ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 10.11.2024r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
- Pobierz zgodę rodziców
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT