• „SCHOOL OF ROCK” – kolejny hit w Teatrze Rozrywki z Diablakiem! 06.04.2025r.


     Dorosłych i młodzież powyżej 10-ciu lat zapraszamy na wyśmienity  SCHOOL OF ROCK musical rockowy w dwóch aktach do Teatru Rozrywki w Chorzowie w dniu 6 kwietnia 2025r. (niedziela) o godzinie 17.00.

    Pakujcie swoje „wiosła”, chwytajcie pałeczki do perkusji, naciągnijcie struny do basu i dostrójcie swoje klawisze, to spektakl jakiego w Polsce jeszcze nie było – musical „School of Rock”!

    Ta niezwykła produkcja zawładnie Twoim sercem – czeka Cię prawdziwy rockowy huragan. To bezczelnie głośna, odważna i pełna pozytywnej energii adaptacja filmowego hitu wytwórni Paramount Studio.

    Arogancki i sfrustrowany rockmen podszywający się pod nauczyciela, zmienia swoją klasę grzecznych dzieci w pełnokrwistą rock’n’rollową grupę. Kto by pomyślał, że ta historia zyska drugie życie na scenie?

    Kochasz rocka? Dewey Finn i jego ekipa zmieniają zasady gry. To drużyna, która wyłamuje się ze schematów, pokazując, że rock’n’roll to coś więcej niż muzyka. To styl życia, bunt i pasja, które nie znają granic!

    Daj się porwać szalonej energii, rozgość się w prawdziwej szkole rocka i pokochaj tę bezczelnie zdolną drużynę.   Przygotuj się na rockowy wstrząs w szkole, w której rock’n’roll jest królem, a marzenia stają się rzeczywistością… Bardzo prosimy o pilne zapisywanie się do 8 grudnia 2024 r.  Mamy dla Was zaledwie 47 miejsc, Nie zwlekajcie z decyzją. Zróbcie sobie prezent na Święta.


    Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/4duLNUD

    Prosimy o wpłatę
    wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
    – w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
    – rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
    – w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
    – bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego zajęcia
    – w przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu.

    • 116,00 zł/os emeryci, renciści, dzieci, młodzież do 18 r.ż.
    • 136,00 zł/os pozostałe osoby

    • w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji.
    • Miejsca odbioru 06.04.2025 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
      – 1500 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce
    • Powrót do Pszczyny 06.04.2025 około 2000-2200
    • ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
    • Termin zapisów do 8.12.2024r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
    • Pobierz zgodę rodziców

    Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.

    W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT

    Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.

    WAŻNE!!!  Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.

    POWRÓT
    Skip to content