Dorosłych i młodzież powyżej 10-ciu lat zapraszamy na wyśmienity SCHOOL OF ROCK musical rockowy w dwóch aktach do Teatru Rozrywki w Chorzowie w dniu 6 kwietnia 2025r. (niedziela) o godzinie 17.00.
Pakujcie swoje „wiosła”, chwytajcie pałeczki do perkusji, naciągnijcie struny do basu i dostrójcie swoje klawisze, to spektakl jakiego w Polsce jeszcze nie było – musical „School of Rock”!
Ta niezwykła produkcja zawładnie Twoim sercem – czeka Cię prawdziwy rockowy huragan. To bezczelnie głośna, odważna i pełna pozytywnej energii adaptacja filmowego hitu wytwórni Paramount Studio.
Arogancki i sfrustrowany rockmen podszywający się pod nauczyciela, zmienia swoją klasę grzecznych dzieci w pełnokrwistą rock’n’rollową grupę. Kto by pomyślał, że ta historia zyska drugie życie na scenie?
Kochasz rocka? Dewey Finn i jego ekipa zmieniają zasady gry. To drużyna, która wyłamuje się ze schematów, pokazując, że rock’n’roll to coś więcej niż muzyka. To styl życia, bunt i pasja, które nie znają granic!
Daj się porwać szalonej energii, rozgość się w prawdziwej szkole rocka i pokochaj tę bezczelnie zdolną drużynę. Przygotuj się na rockowy wstrząs w szkole, w której rock’n’roll jest królem, a marzenia stają się rzeczywistością… Bardzo prosimy o pilne zapisywanie się do 8 grudnia 2024 r. Mamy dla Was zaledwie 47 miejsc, Nie zwlekajcie z decyzją. Zróbcie sobie prezent na Święta.
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/4duLNUD
Prosimy o wpłatę
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
– bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego zajęcia
– w przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu.
- 116,00 zł/os emeryci, renciści, dzieci, młodzież do 18 r.ż.
- 136,00 zł/os pozostałe osoby
- w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji.
- Miejsca odbioru 06.04.2025 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
– 1500 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce - Powrót do Pszczyny 06.04.2025 około 2000-2200
- ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 8.12.2024r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
- Pobierz zgodę rodziców
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT