Szanowni Państwo!
Mamy zaszczyt zaprosić Was 8 marca 2025 r. do Teatru Zagłębia na muzyczną podróż z okazji Dnia Kobiet!
Przeniesiemy się wspólnie w lata 20 i 30 XX wieku w czasy kabaretów, tańców, zadymionych kawiarni i nieskrępowanej zabawy. Rewiowa opowieść utkana z filmowych piosenek znanych zarówno z polskich jak i zagranicznych filmów, tj.: „Santa Lucia”, „Lili Marleen”, Każdemu wolno kochać, Miłość ci wszystko wybaczy, Jak za dawnych lat, Już taki jestem zimny drań, Sex appeal. Będzie to także opowieść o nas samych. O naszych radościach, tęsknotach, marzeniach…
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/4jraTYP
NOWOŚĆ ZRÓB PREZENT – DIABLAKOWA KARTA PODARUNKOWA
Prosimy o wpłatę
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
– dokonanie opłaty bez rejestracji poprzez formularz nie jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników
– bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego zajęcia
– w przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu.
- 135,00 zł/os
- w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji. WAŻNE należy zapoznać się z warunkami ubezpieczenia – zobacz!!!
- opłata obejmuje również koszty organizacyjne ponoszone przez klub, w tym koszty gwarancji turystycznej, składek na TFG i TFP.
- Miejsca odbioru/odjazdu 08.03.2025 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
– 1615 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce
– 1635 Tychy – Urząd Miasta zobacz miejsce - Powrót do Pszczyny 08.03.2025 około 2200-2300
- ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 14.02.2025r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
- Pobierz zgodę rodziców
OPCJA „ZAPISZ SIĘ przez smsa”
UWAGA /dotyczy TYLKO osób które już brały udział w organizowanych przez nas wyjazdach/
Zapisać można się smsem (testujemy takie rozwiązanie), wystarczy wysłać na 504032040 smsa zawierającego: datę zajęć/wyjazdu oraz, nr pesel osoby zgłaszanej lub zestawienie peseli kilku osób, Nie należy podawać żadnych innych danych! (Zobaczymy jak to zadziała). Przy tej opcji uczestnik automatycznie akceptuje wszystkie zgody.
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT