W oparciu o propozycję klasy, zgodę dyrektora szkoły oraz wychowawcy publikujemy opis obozu matematycznego. Wszystkie kwestie formalne w związku z obozem realizowane są przez KST DIABLAK a uczestników oprócz wymagań szkolnych obowiązują wymagania klubowe (regulamin wyjazdów, standardy ochrony małoletnich). Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail klubu kst.diablak@gmail.com
Ramowy program obozu 15-17.10.2025 (program może ulegać zmianom, modyfikacjom, dostosowaniu do aktualnych warunków)
Dzień 1 – 15.10.2025
Wyjazd 6:00
miejsce wyjazdu: Pszczyna ul. 3 Maja (przed budynkiem szkoły)
– dojazd do Poronina do miejsca zakwaterowania https://tatrzanskirelax.pl/
– zakwaterowanie
– zajęcia matematyczne
– obiad
– przejazd do Zakopanego – gra miejska
* zmianie może ulec kolejność (najpierw gra miejska a następnie zakwaterowanie i zajęcia matematyczne – zależne od godziny dostępności pokoi)
– kolacja w miejscu zakwaterowania
– czas dozorowany
Dzień 2 – 16.10.2025
– śniadanie
– wyjazd do Kir i spotkanie z przewodnikiem tatrzańskim
– spacer Doliną Kościeliską https://mapa-turystyczna.pl/route/3gls8 jeżeli będą warunki i chętni to może jeszcze przejście przez Wąwóz Kraków i Smoczą Jamę
– obiad we własnym zakresie – Schronisko PTTK w Dol. Kościeliskiej
– przejazd do miejsca zakwaterowania
– zajęcia matematyczne
– obiadokolacja
– czas dozorowany
Dzień 3 – 17.10.2025
– śniadanie
– zajęcia matematyczne
– wymeldowanie
– przejazd na Termy Chochołowskie – pobyt 3h
– obiad we własnym zakresie na termach
– powrót do Pszczyny około 21:00.
Cena na osobę przy założeniu, że pojedzie nie mniej niż 27 osób to 830,00 zł – jeżeli będzie mniej osób to może wystąpić konieczność dopłaty.
Koszt obejmuje:
– transport
– obsługę przewodnicką i pilocką
– zakwaterowanie + wyżywienie zgodne z przedstawionym powyżej opisem + sala dydaktyczna
– wstęp do Tatrzańskiego Parku Narodowego
– zakwaterowanie i pełne wyżywienie kierowcy i opiekunów
Termin: 15-17.10.2025 r. (środa-piątek)
Konieczne „wyposażenie”:
– przybory matematyczne!!!
– plecak turystyczny
– ubiór turystyczny dostosowany do warunków pogodowych, w tym odpowiednie buty
– stosowny ubiór na termy (strój/kąpielówki ręcznik, klapki)
– rozsądek i bardzo dobry humor
Prosimy o wpłatę
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu, ”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona na etapie rozliczania wyjazdu (lub wcześniej po ustaleniu),
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– dokonanie opłaty bez rejestracji poprzez formularz nie jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
– bezkosztowo zrezygnować można do miesiąca poprzedzającego zajęcia.
- 830,00 zł/os (możliwa płatność w ratach, tj. obowiązkowo 330 zł na etapie rejestracji, 300 zł do 15.07.2025 i 200 zł do 10.09.2025)
- w ramach organizacji wycieczki zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora/przewodnika, zakwaterowanie, wyżywienie zgodnie z powyższym opisem, wstęp na termy, wstęp do TPNu. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie.).
- opłata obejmuje również koszty organizacyjne ponoszone przez klub, w tym koszty gwarancji turystycznej, składek na TFG i TFP.
- Zbiórka i wyjazd 15.10.2025 godz. 600 przy budynku szkoły
- Powrót do Pszczyny 17.10.2025 około 2000-2100
- ilość miejsc: do 30 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 15 maja 2025 r.!!!
- Pobierz zgodę rodziców
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT