• OBÓZ MATEMATYCZNY dla uczniów klasy 4B r.szk. 2025/2026 – 15-17.10.2025r.


    W oparciu o propozycję klasy, zgodę dyrektora szkoły oraz wychowawcy publikujemy opis obozu matematycznego. Wszystkie kwestie formalne w związku z obozem realizowane są przez KST DIABLAK a uczestników oprócz wymagań szkolnych obowiązują wymagania klubowe (regulamin wyjazdów, standardy ochrony małoletnich). Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail klubu kst.diablak@gmail.com

    Ramowy program obozu 15-17.10.2025 (program może ulegać zmianom, modyfikacjom, dostosowaniu do aktualnych warunków)

    Dzień 1 – 15.10.2025

    Wyjazd 6:00
    miejsce wyjazdu: Pszczyna ul. 3 Maja (przed budynkiem szkoły)

    – dojazd do Poronina do miejsca zakwaterowania https://tatrzanskirelax.pl/
    – zakwaterowanie
    – zajęcia matematyczne
    – obiad
    – przejazd do Zakopanego – gra miejska
    * zmianie może ulec kolejność (najpierw gra miejska a następnie zakwaterowanie i zajęcia matematyczne – zależne od godziny dostępności pokoi)
    – kolacja w miejscu zakwaterowania
    – czas dozorowany

    Dzień 2 – 16.10.2025

    – śniadanie
    – wyjazd do Kir i spotkanie z przewodnikiem tatrzańskim
    – spacer Doliną Kościeliską https://mapa-turystyczna.pl/route/3gls8 jeżeli będą warunki i chętni to może jeszcze przejście przez Wąwóz Kraków i Smoczą Jamę
    – obiad we własnym zakresie – Schronisko PTTK w Dol. Kościeliskiej
    – przejazd do miejsca zakwaterowania
    – zajęcia matematyczne
    – obiadokolacja
    – czas dozorowany

    Dzień 3 – 17.10.2025

    – śniadanie
    – zajęcia matematyczne
    – wymeldowanie
    – przejazd na Termy Chochołowskie – pobyt 3h
    – obiad we własnym zakresie na termach
    – powrót do Pszczyny około 21:00.

    Cena na osobę przy założeniu, że pojedzie nie mniej niż 27 osób to 830,00 zł –  jeżeli będzie mniej osób to może wystąpić konieczność dopłaty.

    Koszt obejmuje:
    – transport
    – obsługę przewodnicką i pilocką
    – zakwaterowanie + wyżywienie zgodne z przedstawionym powyżej opisem + sala dydaktyczna
    – wstęp do Tatrzańskiego Parku Narodowego
    – zakwaterowanie i pełne wyżywienie kierowcy i opiekunów

    Termin: 15-17.10.2025 r. (środa-piątek)

    Konieczne „wyposażenie”:
    – przybory matematyczne!!!
    – plecak turystyczny
    – ubiór turystyczny dostosowany do warunków pogodowych, w tym odpowiednie buty
    – stosowny ubiór na termy (strój/kąpielówki ręcznik, klapki)
    – rozsądek i bardzo dobry humor

    Prosimy o wpłatę
    wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu, ”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
    – w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona na etapie rozliczania wyjazdu (lub wcześniej po ustaleniu),
    rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
    dokonanie opłaty bez rejestracji poprzez formularz nie jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników
    – w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
    bezkosztowo zrezygnować można do miesiąca poprzedzającego zajęcia.

    • 830,00 zł/os (możliwa płatność w ratach, tj. obowiązkowo 330 zł na etapie rejestracji, 300 zł do 15.07.2025 i 200 zł do 10.09.2025)

    • w ramach organizacji wycieczki zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora/przewodnika, zakwaterowanie, wyżywienie zgodnie z powyższym opisem, wstęp na termy, wstęp do TPNu. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie.).
    • opłata obejmuje również koszty organizacyjne ponoszone przez klub, w tym koszty gwarancji turystycznej, składek na TFG i TFP.
    • Zbiórka i wyjazd 15.10.2025 godz. 600 przy budynku szkoły
    • Powrót do Pszczyny 17.10.2025 około 2000-2100
    • ilość miejsc: do 30 decyduje kolejność zgłoszeń
    • Termin zapisów do 15 maja 2025 r.!!!
    • Pobierz zgodę rodziców
    W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT

    Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.

    WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.

    POWRÓT