Serdecznie zapraszamy na pierwszą klubową wycieczkę na jarmark adwentowo-bożonarodzeniowy do stolicy Węgier – Budapesztu!
Podczas wyjazdu uczestnicy będą mieli okazję poznać walory historyczne i architektoniczne Budapesztu w wyjątkowej, świątecznej atmosferze.
W programie wycieczki przewidujemy kilkugodzinny spacer z lokalnym, polskojęzycznym przewodnikiem, obejmujący najważniejsze atrakcje historycznej Budy i Pesztu, w tym m.in.:
- Wzgórze Zamkowe z Basztą Rybacką i Kościołem Macieja,
- Zamek Królewski,
- Most Łańcuchowy,
- Parlament w Budapeszcie,
- Plac Bohaterów,
- Aleję Andrássyego,
- oraz okolice Bazyliki św. Stefana.
Po zwiedzaniu przewidziany jest czas wolny, który uczestnicy będą mogli przeznaczyć na indywidualne poznawanie uroków miasta, degustację lokalnych przysmaków i korzystanie z atrakcji świątecznego jarmarku.
Informacje organizacyjne:
- Bilety wstępu:
Cena nie obejmuje wstępu do Bazyliki św. Stefana (wejście w czasie wolnym, po zakończeniu zwiedzania z przewodnikiem).
Szacunkowy koszt: od 1600 HUF (przy minimum 15 osobach chętnych). - Dokumenty podróży:
Należy obowiązkowo zabrać dowód osobisty i/lub paszport.
⚠️ Przypominamy, że aplikacja mObywatel nie uprawnia do przekraczania granic państwowych. - Zalecenia dodatkowe:
- Posiadanie karty EKUZ (można ją bezpłatnie wyrobić online).
- Zabranie gotówki w forintach węgierskich (HUF).
- Opłata organizacyjna:
💶 10 euro – płatne gotówką w dniu wyjazdu (obligatoryjnie u pilota w dniu wycieczki).
Prosimy zachęcić kolegów, koleżanki, rodzinę!!! Wycieczka odbędzie się przy minimum 40 osobach.
Adresaci wycieczki:
- Dzieci/Uczniowie 12+ oraz pełnoletni opiekun
- Dorośli turyści o stanie zdrowia umożliwiającym udział w tego typu wyjazdach
Termin: 29.11.2025 r.(sobota)
Prosimy zachęcić Kolegów, koleżanki, rodzinę, znajomych!!! można opublikować na swoim FB, rozesłać link do wydarzenia: https://bit.ly/4oiohjk
Informacja dotycząca płatności
– wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
– w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona na etapie rozliczania wyjazdu (lub wcześniej po ustaleniu),
– rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
– dokonanie opłaty bez rejestracji poprzez formularz nie jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników
– w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie
– bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego zajęcia.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
Cena i świadczenia
- 335,00 zł/os
- w ramach organizacji wycieczki zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora oprowadzanie z przewodnikiem, system TGS. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie.).
- Miejsca odbioru 29.11.2025 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
noc z piątku na sobotę
– 145 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie
– 150 Goczałkowice-Zdrój – przystanek przy S1/E75 (światła skrzyżowanie z ul. Główna) zobacz miejsce
– 200 Czechowice-Dziedzice – Stara Kablownia zobacz miejsce
– 210 Bielsko-Biała przystanek przy dolnej płycie ul. Warszawska - Powrót do Pszczyny 30.11.2025 około 200-300
- ilość miejsc: do 48 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 26 listopada 2025 r.!!!
- Pobierz zgodę rodziców
OPCJA „ZAPISZ SIĘ przez smsa”
UWAGA /dotyczy TYLKO osób które już brały udział w organizowanych przez nas wyjazdach/
Zapisać można się smsem, wystarczy wysłać na 504032040 smsa zawierającego: datę zajęć/wyjazdu oraz, nr pesel osoby zgłaszanej lub zestawienie peseli kilku osób, Nie należy podawać żadnych innych danych! Przy tej opcji uczestnik automatycznie akceptuje wszystkie zgody.
ILOŚĆ DOSTĘPNYCH JESZCZE MIEJSC: 3 z 40
(wartość aktualizowana przez organizatora)
Dane do płatności
nr konta: 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać swoje imię i nazwisko oraz datę wyjazdu.
UWAGA! Dokonanie płatności bez dokonania zgłoszenie online (poprzez formularz) nie jest równoznaczne z zapisaniem na wycieczkę.
Dołącz do Klubowego Kanału Informacyjnego WhatsApp (docelowo odchodzimy od wysyłki smsów):
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z te
POWRÓT