• Zakończenie sezonu teatralnego z Diablakiem… “Kto puka?” – 15.06.2024r.


    Zapraszamy dorosłych na doskonałą farsę pt.: “Kto puka?” (Dick Soltys) do Teatru Zagłębia w
    Sosnowcu w dniu 15 czerwca 2024 r. (sobota) o godzinie 18.00. Sztuka cieszy się dużym
    powodzeniem i zawsze jest wystawiana przy pełnej widowni. Z tego powodu bardzo prosimy o
    szybkie zapisywanie się w terminie do 10 maja 2024 r.

    Krótkie streszczenie:
    „Musimy ciągle udawać, rozdarci między chceniem a zakazem, pożądaniem a karą piekielną, tym, co w
    głowie i tym, co poniżej. Ale zaraz, czy naprawdę musimy?” – pisze i pyta Dick Soltys, autor farsy „Kto
    puka?”. No bo czego tu się wstydzić? Po co kryć się w szafie? Bo pewne rzeczy robić można tylko „w
    domu po kryjomu”? Bo „co ludzie powiedzą?” Bo „co robisz w sypialni, to twoja sprawa”, więc „się nie
    afiszuj”? „Czyli Panu Bogu świeczkę, a diabłu nocne igraszki w ramach podwójnego życia. Ale tam coś
    puka pod spodem!” … „Kto puka?” wyciąga na jaw to, co bohaterowie farsy za wszelką cenę – choć
    może dość niezdarnie – próbują ukryć. To splot przezabawnych sytuacji – w sytuacjach, które może
    jednak aż tak zabawne nie są. Choć na pewno bawią.

    Zafundujmy sobie dobrą zabawę na koniec sezonu teatralnego, zapraszamy!
    Na spektakl zapraszamy dorosłych i młodzież powyżej 16-tu lat.

    Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/3J0FgEn

    Prosimy o wpłatę
    wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji udziału, nr. konta Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001, w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki/zajęć/wyjazdu”
    – w przypadku braku miejsc, odwołania wyjazdu wpłata zostanie zwrócona,
    – rejestracja udziału i NIE dokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją (rezygnacji dokuje się na określonych zasadach poprzez stosowny formularz)
    – w przypadku otrzymania sms z informacją o koniecznością dokonania opłata, a opłata była już zrealizowana prosimy o jego zignorowanie

    • 100,00 zł/osW przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu. Bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego wyjazd.

    • w ramach organizacji wyjazdu zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, bilet na spektakl. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie. Koszt wyjazdu nie obejmuje ewentualnych innych wstępów czy atrakcji. W ramach opłaty pokrywane są także koszty administracyjne związane z działalnością Klubu.
    • Miejsca odbioru 15.06.2024 (prosimy o punktualność, nie czekamy na spóźnialskich):
      – 1600 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce
      – 1620 Tychy – Urząd Miasta zobacz miejsce
    • Powrót do Pszczyny 15.06.2024 około 2200-2300
    • ilość miejsc: do 47 decyduje kolejność zgłoszeń
    • Termin zapisów do 10.05.2024 r.!!! (lub do wyczerpania miejsc)
    • Pobierz zgodę rodziców

    Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.

    W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT

    Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.

    WAŻNE!!!  Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.

    POWRÓT
    Skip to content