Serdecznie zapraszamy na pierwszą klubową wycieczkę do Węgier. Chcemy zapoznać się z walorami historyczno-architektonicznymi węgierskiej stolicy – Budapesztu. W programie wycieczki przewidujemy kilka godzin spaceru z lokalnym polskojęzycznym przewodnikiem, odwiedzając najważniejsze atrakcje turystyczne historycznej Budy i Pesztu. Chcemy również przeżyć godzinny rejs po Dunaju, z którego można złapać najlepszą perspektywę na najbardziej przykuwające oko „wizytówki” Budapesztu. Podczas zwiedzania, planujemy też czas wolny, by móc dalej indywidualnie zapoznawać się z urokami i smakami tegoż miasta. Opłata w wysokości 25 euro/os. za rejs i usługę przewodnicką płatna obligatoryjnie u pilota w dniu wyjazdu. W cenie nie uwzględnia się biletów wstępu do Bazyliki św. Stefana (wejście w czasie wolnym) – koszt od 1500 forintów (przy minimum 15 osobach chętnych). Obowiązkowo należy zabrać ze sobą dowód osobisty i/lub paszport (przypominamy, że aplikacja mObywatel nie uprawnia do przekraczania granic). Zaleca się posiadanie karty EKUZ (można wyrobić online) oraz gotówki w forintach węgierskich.
Prosimy zachęcić kolegów, koleżanki, rodzinę!!! Wycieczka odbędzie się przy minimum 30 osobach.
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/4346Ut2
Adresaci wycieczki:
- dzieci/osoby niepełnoletnie (minimalny wiek 12 lat) tylko z pełnoletnim opiekunem/rodzicem
- osoby dorosłe
Termin: 27.04.2024 r. (sobota)
KOSZTY:
Prosimy o wpłatę (wpłaty należy dokonać na etapie rejestracji, niedokonanie wpłaty NIE jest równoznaczne z rezygnacją, chcąc zrezygnować należy wypełnić stosowny formularz):
- 260,00 zł/os
pieniądze NALEŻY wpłacać na konto Klubu 48 1600 1462 1864 2911 2000 0001 (wpisując w tytule przelewu,”opłata, imię nazwisko, data wycieczki”)- dane przy formularzu zgłoszeniowym. W przypadku rezygnacji w tygodniu poprzedzającym wyjazd uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wyjazdu, w przypadku wyjazdów gdzie była zaliczka nie jest ona zwracana. Bezkosztowo zrezygnować można do tygodnia poprzedzającego wyjazd.
Wpłaty można dokonać w dwóch transzach 150 (zaliczka) na etapie rejestracji, reszta do 15.04.2024.
Potwierdzenie rejestracji przesłane zostanie na podany podczas rejestracji adres email lub smsem. Jeżeli w przesłanym potwierdzeniu będzie informacja o płatności a została ona dokonana – prosimy o zignorowanie tego fragmentu.
- w ramach organizacji wycieczki zapewniamy: ubezpieczenie (dla osób zgłaszających się w terminie); transport; opiekę pilota/organizatora, obsługę przewodnicką, rejs po Dunaju. Zgłaszając się po terminie uczestnik automatycznie akceptuje fakt braku ubezpieczenia, a w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia nie będzie miał żadnych roszczeń względem KST DIABLAK. Oczywiście musi ubezpieczyć się indywidualnie.
- Miejsca odbioru wyjeżdżających 27.04.2024 (noc z piątku na sobotę):
– 145 Pszczyna parking przy Kościele pw. Podwyższenia Krzyża ul. Bielska w Pszczynie zobacz miejsce
– 150 Goczałkowice-Zdrój – przystanek przy S1/E75 (światła skrzyżowanie z ul. Główna) zobacz miejsce
– 200 Czechowice-Dziedzice – Stara Kablownia zobacz miejsce
– 210 Bielsko-Biała przystanek przy dolnej płycie ul. Warszawska - Powrót do Pszczyny 27.04.2024 około 2300-2400
- ilość miejsc: do 50 decyduje kolejność zgłoszeń
- Termin zapisów do 10.04.2024 r.!!!
- Pobierz zgodę rodziców
Zaproś znajomych – roześlij link – https://bit.ly/4346Ut2
Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK” współpracuje przy organizacji wyjazdów z Urzędem Miejskim w Pszczynie oraz Starostwem Powiatowym w Pszczynie. W ramach współpracy korzystamy z otrzymanych dotacji na realizację zadań z zakresu sportu i turystyki.
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany godziny przyjazdu oraz trasy wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
WAŻNE!!! Proszę pamiętać, że wpisując się na listę automatycznie uczestnik deklaruje pokrycie kosztów wyjazdu również w przypadku rezygnacji z wyjazdu. Wynika to z tego, że nie możemy obciążać innych uczestników kosztami poniesionymi na osobę która zrezygnowała.
POWRÓT